الاثنين، 14 يوليو 2008

يا ناس انا جالي واجب يا ناس!!!

انا جالي واجب من الرقيقه rara

اي نعم انا مش من النوع اللي بيحب يعمل الواجبات المدرسيه(سوري انا في الجامعه)بس الواجب ده انا ما اقدرش غير اني اعمله

اي نعم هو صعب شويتين بس يله انا اعمله لسببين

السبب الاول : اني ما اقدرش ارفض طلب لrara.

السبب التاني : اني نجحت وطلعت الخامس علي الدفعه.

يله بقي ندخل في المهم

س1: اذكر 16 صفه عن نفسك.

ٍس2:اهدي الواجب لمن تحب.

ج1 : السؤال الاول طبعا اصعب كتير من المسائله اللي جت في امتحان petroleum reservoir بس انا هاحاول بس اللي هيضحك هاديله كرت بلانش

1- طبعا بحب ربنا وبحب النبي عليه الصلاة والسلام.

2-بحب عائلتي جدا.

3-بحب قريتي الي ابعد الحدود.

4-بحب اصدقائي وباعتبرهم اخواتي.

5-باحاول اكون اجتماعي.

6-طموح وعايز اعمل حاجه للبلد.

7-هادئ لكن فيه شئ واحد بينرفزني " اني اشعر بالغباء سواء في نفسي او في الاخر".

8-بحاول افهم الناس بس الناس احيانا بتفهمني غلط.

9-لو غلطت باعترف بغلطتي.

10- ما بحبش ازعل من حد حتي لو غلط فيّ; يعني بسامح بسرعه.

11- اصعب شئ علي نفسي اني احس ان حد مضايق مني.

12- دايما متفائل "نفسي التي تملك الاشياء ذاهبةٌ فكيف احزن علي شئ اذا ذهب".

13- دايما باشكر ربنا وخصوصاً لو الشئ اللي انا عايزه ما اتحققش.

14- ما باعرفش اطلب اي حاجه من اي حد حتي والدي وده في بعض الاحيان بيضيع مني حاجات كتير.

15- في بعض الاحيان بحب اكون لوحدي" افكر" .

16-بعد كل ده انا ما بحبش اتكلم عن نفسي.

ياه انا روحي طلعت خلاص والبطاريه بتاعتي خلاص

عايزه تتغير.

نيجي للسؤال التاني

ج2: انا طبعا باهدي الواجب ده لصديقي العزيز شموا نشادر&سارة البحر &zozo&عاقلة علي ارض الجنون&حنين

انا خايف انسي حد اي حد بيحبني انا باهديله الواجب

بس خـــــــــــــــلاص

هناك 26 تعليقًا:

zOzO يقول...

يا ناس انا اول تعليق
هههههههههههههههههه
يا ناس انا جالي واجب منه
ههههههههههههههههههههههه



عجبتني صفاتك دي

بالنسبه للوحده فانا برده زيك بفكر كتير اوي اوي اوي كمان

انا قريبه منك تقريبا

ف حاجه كمان
انك مش بتعرف تطلب اي حاجه من اي حد حتي والدك فعلا مش حلوه
لانها ممكن تخسرك حاجه تندم عليها بعدين
ياريت تغير ده فعلا

ميرسي بجد انك افتكرتني
وميرسي ع الواجب انا لسه عاملاه قريب
هاخره شويه بقي معلشي بجد

تحياتي ليك

zOzO يقول...

نسيت اقولك

الف الف مليون

مبروووووووووووووووووووووك

بجد فرحتلك اوي

ربنا يوفقك يارب

بس انت من النوع اللي بيرتب ده

لا احنا مش هننفع مع بعض ع كده

ههههههههههههههههههههه

ربنا يوفقك والسنه الجايه تبقي الاول

saragebaly يقول...

spower
حاولت اقتبس صفة من ال 16 صفة واعلق عليه بس مقدرتش
لانهم كلهم احلى من بعضهم

الف مبروك النجاح ويارب دايما في تقدم مستمر
والسنة الجاية تكون الاول باذن الله

تخياتي لشخصك الجميل

سارة

حسن حنفى يقول...

مبروووووووك علي النجاح
واتمني ان يكون عندي زي صفاتك

سارة البحر يقول...

مرسي اوي يا سيد على الاهداء ده بجد وان شاء الله هنزله قريب
اما بقى عن صفاتك والله صفات جميله اوي والصفه اللي لقيت نفسي فيها اوي هي انك مش بتعرف تطلب حاجه من حد
اما الباقي بجد رائع واحييك اوي انك شخص متفائل
اتقبل مروري ومرسيييييييييييييييي يا سيد على الاهداء كفايه انك افتكرتني

شـمو نشـادر يقول...

سيد باشا ..

مبروك المرتبه و مبروك التاج والف شكر يا ريس ع الاهداء ..

بس انا للافس مش هقدر اجاوبه عندى بقى عشان انا جاوبت واحد زيه بالظبط قبل كده ..

كده الناس هتتخنق منى يا معلم ..

بس بجد الف شكر ع الاهداء يا صديقي العزيز ..

تحياتى للمدونه الجميله ..

أسامة أمين

Aиgel يقول...

شخصية جميلة ومحترمة مهذبة

أشكرك على صراحتك التي أباحت لنا التعرف على شخصية مثلك كما أشكر رارا أيضا
كونها سبب لتعرفنا على شخصيتك
دمت بخير
Angel Love

Aиgel يقول...

انتظرونا قريبا في
(( خمسة لقلبك ))
مع
Aaya & Angel


http://5toyourheart.blogspot.com

حنين.. يقول...

>>> الف مليوووووووووووون مبروك والله انا فرحت اوى اوى, بس السنه الجايه مش هنقبل منك غير الاول غير كدا..... , انا والله كان نفسى اكون حتى العشرين...هههههههههه المهم ان اجاباتك على الواجب...... تنم عن صفات جميله اوى, ربنا يبارك فيك, يارب, وجزاكم جزاكم جزاكم الله خيرااااااااااا, متشكره اوى اوى بجد انك افتكرتنى, بس دا صعب اوى, فى انتظار المزيد........ حنين. وعايزين الحلاوه....

dina يقول...

اول حاجة الففففففففففف مبروك بجد عالانجاز ما شاء الله و الترتيب الجامد عالدفعة..ايوة كدا
تانى حاجة التعليق اللى دايما بقوله فى الواجبات و التاجات ان دا بجد اختراع تحفة لانه بيخلينا نعرف بعض اكتر و بيقرب المدونين من بعض و بيخليهم يعرفوا شخصيات بعض احسن
تحياتى

أية الشقية الشعنونة يقول...

مبروووووووووووووووووك
الخامس بس
انا الاربعتاشر
هههههههههههههههههههههههه
عادى يعنى احنا بردو جامدين اوى
واجب
اممممممممممممممممم
هحاول بس اشمعنى 16
اوك عشان اول طلب انا مش هرفضهولك
بس اعمل حسابك المرة الجاية ....
هههههههههههههه
تحياتى وربنا يكرمك وتعقل

semsem يقول...

جميله اوى شخصيتك
والف مبروك النجاح والتفوق

غير معرف يقول...

بجد انا زعلان من نفسيتي اوي اني مش بمر ارشف عسل مدونتك ياحبي...

الفين مبروك عليك وعلينا بمناسبة النجاح بس انا عايز الحلاوه وانت وعدتني وبعدين على فكره انا اللي سيبك تطلع الخامس بمزاجي وانت عارف ... ولا ايه ؟؟؟؟

بجد صفات كلها جميله وانا عشان صاحبك واعرفك كويس بقولك انها صفات فعلا موجوده فيك والي الامام دايما ان شاء الله...

كفايه عليا ان انا متاكد_عن ظهر قلب_ من الصفه رقم سبعه وعارفها كونتس وجربتها ههههههههه...

عيب عليك بجد ... بقي مفيش واجب لاخوك وصاحبك وحبيبك .. بعد ما تعزمني على اللي اتفقنا عليه نبقي نزعل من بعض ماااااشي..

MsAaY7 Face OFF

bota يقول...

السلام عليكم
اولا مبروك
وثانيا مبروك
وثالثا مبروك
كل دول على النجاح
رابعا بقى مبروك على انك التالت على الدفعه
ربنا يكرمك
خامسا بقى عايز اقلك انت بطل علشان قدرت تعرف ال16 صفه بتوعك
وسادسآ متشكره انك مررتلي الواجب صحيح ملقتش اسمي هنا بس لقيتك عديته عليا في المدونه
بس يارب اعرف اعمله
سابعآ مبروووووووووووك

PrInCeSS BeRy يقول...

هاى اخبارك اية ةةة اية التاج الجميل دة صفاتك حلوة اوى ما شاء الله وعجبنى هدوءك وربنا يسعدكك

ΜĄЙĄЯ يقول...

ألف ألف ألف ألف مبروك النجاح والتفوق .

وإلى الأمام على طول وإن شاء الله تبقى الأول فى كل حاجه كويسه فى عمرك كله وربنا يملى حياتك كلها بتفوق وليس مجرد نجاح.

oRiGiNaL HeArT يقول...

-لو غلطت باعترف بغلطتي.
مش اى حد بيعمل كدة
صفات كتير حلوة ربنا يكرمك ويوفقك وتحقق اللى بتحلم بيه
والف مبروك على النجاح وانشاء الله دايما متفوق :)
(وعقبالى :( )

walaa rizk يقول...

مبرووووووووووك على الترتيب على الدفعه

ربنا ينفع بيك

تانى شئ بقى ايه الأجابات ديه
دا مش واجب دى تتدبيسه

أصعب حاجه تتكلم عن نفسك

بس بكل دبلوماسيه أجابت اجابه ماشاء الله عليها

ربنا يعزك

engy يقول...

انا عجبنى بجد طريقتك فى الكلام بس رايك فى نزار احنا مانقدرش ننكر ان ليه اشعار اصلا ملهاش لزمه بس الناس مش بتحبه لشخصه اولا هو مبدع ايا كان
اقراله حاجات كتير وانت حتعترفله بكده
بس انا معاك انه غلط بس مش شيطان
احنا ملناش الحق فى اننا نحكم عليه لاننا زينا زيه بشر

Amgad يقول...

16-بعد كل ده انا ما بحبش اتكلم عن نفسي.
لا ابقي اتكلمي متخافيش

zOzO يقول...

انت فين ؟
وفين جديدك وردك ع الكومنتات
يارب تكون بخير

رحيق الحياة يقول...

عندك تاج عندي لازم تيجي تستلمه

بس انا خايفة لتكون كرهتي بعد اخر بوست ههههههه

انت اقتبست لن اعود كي لا اكونا مجرمة و أعذبك كما عذبتني


بس نسيت و لكني لست بارعة التمثيل و لست أنا من تعذبك

طيب مستانية تاخد التاج

ماشي
سلام

Maha Shahen يقول...

ما شاء الله عليك فعلا
ربنا يبارك فيك وكل اجاباتك جميله جدا
والف الف مبروك علي النجاح وربنا يوفقك
دايما في تفوق مستمر يا رب
تحياتى ليك

رحيق الحياة يقول...

بجد آسفة جدا و أنا باسحب التاج

آسفة جدااااااااااا

Unknown يقول...

هههههههههههه

دانا بلف بالصدفه .. لقيت إسمي موجود

هههههههههههههههه

شكلي هحل الواجب اللي اتبعتلي من ناس كتير غصب عني

هههههههههههههههههههه

دي رابع مره تقريبا يتبعتلي :)

مش هكسفك و لا هكسف الناس اللي بعتتهولي قبل كده بقي

ياللا :)

هحل التاج ده بقي و أمري إلي الله..

غير معرف يقول...

http://sarab-shehab.blogspot.com/